Koseklompen Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Mini begynnte 50% stilling i bhg i august.. lite visste vi aqt mini ville stortrives så til de grader i bhg og at jeg fikk avslag på mange jobbsøknader pga at mini kun hadde 50% stilling i bhg.(mannen min og jeg har ingen her vi bor til å stille opp utenom bhg tiden så mine arbeidstider har vært begrenset..) MEN.. i dag fikk vi beskjed om at mini får hel plass fra august (en på avd takket nei til plassen og mini og den andre med 50% stilling er førstepri til å få hel plass om vi ønsket) Så jeg sendte beskjed til ene arbeidsplassen jeg var på intervju hos forrige uke, og under et kvarter senere fikk jeg tlf fra han som intervjuet meg. Han fortalte meg at det var noen som var litt bedre kvalifisert enn meg til stillingen så firmaet ville prioritere de på sin utlysning.. (komplisert; stort firma, de har søkt etter folk via vikarbyråer/jobbformidlingsbyråer OG fra seg selv om dere skjønner) og siden de hadde så få de søkte etter måtte de da seff ta de kvalifiserte (som jeg skjønenr) MEN..(igjen) han hadde planer for meg gitt.. han sa at han skulle ringe ene arbeidsformidlingsbyrået, fortelle dem om meg og at han vil jeg skal jobbe i firmaet via dem. OG så har jeg sjanser for fast stilling også juhu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå