Zabbi Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Har fått beskjed at når fødsel nærmer seg ska magen synke i og med ungen ska feste seg å sånn, å jeg kjenner nernede att ungen prøver å komme seg godt ned til tider, men dagen etter kan magen være oppe igjen...begynner føle at magen min har blitt som en jojo, opp å ned om hvert annet...er det normalt? Er det fler som har det sånn? Er i uke 39 (bim) nå....
Mops7 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Ja, min er sånn, og har vært det i to uker eller så- Er 39+6 i dag. Fryktelig irriterende, dels fordi jeg da begynner å vente mer når den synker, og dels fordi jeg da får kjenne hvor deilig det er å trekke pusten skikkelig en stund, før jeg ikke får nok luft dagen etter... Nå ligger hodet langt ned i bekkenet, men jeg tror det har noe med om babyen vrir eller strekker på seg, så denne lille tassen skal få høre det når han blir stor:)
Zabbi Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Hehe, der er jeg litt glad at jeg IKKE skrev opp alt jeg har slitet med under svangerskapet som gubben foreslo en gang, for da hadde mitt lille troll sikkert ikke velat være nær mammaen sin tilslutt.... Å veldig glad gubben er glemsk, for han synes det er så dyrt allerede før ungen har kommit ut, at han har lyst å servere ungen en regning på altsammen når han kommer i tenårene hahaha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå