Gå til innhold

Tenker og tenker, hva skjer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Damer! :D

 

Jeg tokk en abort for snart 6 uker siden, og har ennå ikke fått mensen

tokk en graviditetstest idag tildlig, men den viste negativt..

Jeg venter bare på mensen nå, så jeg kan begynne på pilla igjen, men mensen kommer jo aldri:O venter og venter jeg..

 

Nå når jeg og min sambo har sex hopper vi av i svingen og hvis jeg hadde vært gravid så hadde vell graviditet teste vist posetiv?

 

Håper på svar, og kanskje erfaringer ifra andre som kanskje har tatt en abort..

 

Dette var ikke en frvillig abort, men hjertelyden var ikke som den skulle så måtte ta en abort, for barnetsskyld.. en medisinskabort!

 

klem (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok meg 8 uker før jeg fikk mensen igjen etter aborten.. Men for sikkerhets skyld, så kan du jo ringe til en lege for å høre. En lege vet jo mye mer om dette enn hva vi her inne gjør.

 

Ønsker deg lykke til.

Skrevet

hei,hvet ikke hvordan det er med mensen og sånn etter dette,men du kan jo ringe legen å spør..

Skrevet

Hehe..

ja, det er sant.. (:

 

men blir litt bekymret da vettu, på sykehuset sa dem at mensen kom tilbake som en vanelig mensen sånn ca etter 4uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...