Gå til innhold

Ønsker oss nr to :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Vi har endelig bestemet oss for å prøve å få barn nr 2. Vi har en herlig liten datter som blir 3 år nå i juli. Tiden går så alt for fort...

Jeg har ikke hatt mensen siden før jeg var gravid med tulla. Fikk minipillen etter fødselen og har gått på den siden. Jeg sluttet med pillen nå i forrige uke og er veldig spent på hva som skjer framover.

Regner vel egentlig med at jeg får mensen snart, men dersom den ikke skulle dukke opp, så kan man jo bli gravid likevel, men det er jo da litt vanskelig å finne ut når man ble det på eksakt dato. Noen som vet om mensen kommer tilbake raskt etter at man har sluttet med minipillen og har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen,

Svarte deg akkurat inne på "skravlesiden".

Får håpe det ordner seg fort :)

Vi kan jo holde hverandre oppdatert. Alltid hyggelig med noen i lignende situasjon.

 

Skrevet

Du kommer ikke tillfeldigvis i fra kr sand? Dette lignet veldig på ei jeg vet om!

Har nesten aldri gått på pille så kan ikke hjelpe deg der, men har hørt at så fort man er ferdig med et brett, eller slutter i midten av et brett så pleier mensen å komme rimelig kjapt!Men er nok veldig forskjellig i fra person til person!Lykke til uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...