hope<3<3 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Var på UL i dag, han kunne ikke se noe foster enda sa han,og at jeg nok ikke var så langt på veg som jeg trodde.Skulle komme igjen i løpet av uken sa han for da mente han at vi kunne se noe...Ble litt bekymret jeg..har jeg noen grunn til det??
Collette Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Det trenger ikke være noe galt, men hvor langt trodde du at du var på vei da?
hope<3<3 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 jeg trodde jeg var 6 uker og 4 dager eller noe sånnt
anonym...! Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 hei.. Jeg var også på ultralyd i dag, trodde jeg var 5-6 uker på vei, men alt gyn kunne se var fostersekken men ingen foster.. Han sa jeg var ikke mer enn 4 uker på vei og at jeg måtte komme tilbake om en uke for då ville vi se fosteret.. Skjønner ikke helt det her, at jeg bare er 4 uker på vei, testet positivt for over 2 uker siden, hadde da en hcg på 199, men da kunne de ikke se noe i livmoren, så de fryktet graviditet utenfor livmor, men nå var det heldigvis komt en fostersekk i livmor. Jeg blir også bekymret av alt det her, skjønner ikke så mye av hva som skjer og når en skal kunne se om ting er der de skal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå