Gjest Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 emilie er 2.5mnd... Gir dere på flaske, teskje????
Sunshine med småtroll:) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Gir på flaske vi. Mini er 9.5 uker
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 okay ) åssen temp. er å anbefale på vannet?? romtemp? har nå kokt opp vann, men står i kjeøleskapet på ei flaske... kan jeg heller sette den flaska på kjøkkenbenken??
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Eg har gitt det litt innimellom på flaske, helt annen type enn jeg bruker til melk. Koker vann og setter på flasken i kjøleskapet. Samtidig som jeg koker en flaske om morningen. Varmer opp litt når han skal bruke det, men ikke så varmt som melken. Så står det på benken resten av dagen om han vil ha mer.
Linnea&Julie Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 jeg gir også fra flaske..Hun liker best når vannet har samme temp. ca som melken!
Barbafin Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Vi begynte med vann i engangssprøyte. Etterhvert gikk vi over til Aventflaske med tut og håndtak (tror han var ca 4 mnd da). Nå bruker vi vel så ofte Imsdal sine små flasker. De har "sugetut" og er akkurat passe stor for småen sine hender (han er snart 7 mnd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå