nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Onsdag 28 mai kjørte vi til sykehuset for å bli satt i gang siden vannet hadde gått på søndagen og riene ikke kommet regelmessig. Vi gledet oss veldig til å se lillejenta vår. Vi ankommsykehuset kl 8.30 på morningen og ble lagt inn for å sjekke hjertelyden og hvor hyppig riene. Hjeret til den lille slo i over 200 så det ble diskutert haste keisersnitt. det var masse fram og tilbake for plutseig så var hjerteslagene nede i 140 så opp og så ned. Så starter riene for fult kom hvert 3 min og varte lenge nok. Men etter en del om og men så ble jeg kjørt til oprasjonssalen. (Må jo innrømme at jeg ikke var helt happy for keisersnitt, men må man så må man). Så midt inni fødselen så var det å klare å gjøre meg klar og få gullet ut. Var ikke helt enkelt for lenen å sette spinalbedøvelsen iom at riene kom så hyppig. Etter den var satt og de hadde lagt meg til rette, så gikk det ikke lange tiden før en sier til samboer, " fort deg å ta blide" da de dro babyen ut av magen. Ser at han knipser masse, og så ser han på meg å sier. Det er en GUTT. Det er en gutt. Det eneste jeg klarte å si var ja. Så man skal ikke altid tro på ultralyd, hjertslagene, hvor man legger på seg osv.... Så det viser seg at alle spådommene som jeg har gjort med ring over hånden, kinesiske fødsleskartet osv stemmer. Det sår at jeg skulle få en gutt... Men jeg trodde så klart på ultralyden.... Så nå er vi hjemme fra sykehuset overlykkelig over å han fått verdens nydeligste lille gutt. Han er så skjønn... Nei, vi har ennå ikke funnet navn, men det kommer nok! Lykke til dere som har fått og dere som venter. Det er bar den mest fantastiske følelsen!
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2008 Glemte å si at han var 47cm og veide 3210 og kom ut kl 10.45! Ammtåka har virkelig kommet nå...
Zabbi Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Haha så gøy! Godt at dere klarte å se humoren i dette for jeg tenker på alle de jeg kjenner som er gravide nå, som "vet" hva dem får...jeg vet ikke noe som helst hva jeg får, fikk ikke se på UL, så det får jeg snart finne ut denne mnd når ungen bestemmer seg for å komme ut. Kjempefin historie, husk å skriv den ned i babyboken din Det er gøy for de små å lese om når de blir større... Gratulerer så veldig mye med gullungen, håper dere koser dere masse nå
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 hehehe kan virkelig se for meg det sjokket, selvfølgelig like koselig med en liten gutt da:) men kan se for meg man blir overasket når man er skikkelig innstilt på noe annet.. bare lurer, var du på flere enn en ul? vi har vært på 3d utenom ordinær ul og begge var sikker på at det var jente! men man vet jo aldri da får den lille gutten en del feminine klær hvertfall.. hehe men som dere har vi og de store tingene vi bruker mest kjønnsnøytralt gratulerer med en liten gutt =)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer med gutten! Nei, UL er ingen garanti mtp kjønn...
Sikkertforgammel Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så masse med gutten da =) Kos dere masse!
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2008 Vi var bare på en ul og det var den ordinere i uke 18. JM va ganske sikker også. hehe Så man vet virkelig aldri. Men det pleier jo å stemme på de fleste... Vi koser oss som bare det. Jeg gleder meg hver gang til han vokner uansett om et er mat eller bleieskift og når som hels på døgnet. Det er jo så hærlig å bare kose med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå