Gå til innhold

Tør dere ønske dere penger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det meste og kommer til å ønske oss penger på en egen konto avsatt til kunstkjøp. Tror kanskje det er litt lavere terskel for å ønske seg penger om man har noe helt konkret man ønsker seg og som er for dyrt til at man kan ha det på ønskelisten. Flere ønsker seg jo gavekort, og det blir jo nesten det samme.

Når det er sagt, kommer vi også til å ha en liten ønskeliste med noen "småting" slik at de som ønsker å kjøpe en gave kan ha mulighet til å konsultere denne.

Skrevet

Neida, så lenge det er en spesiell ting en ønsker seg penger til og som en kan skrive på ønskelisten :)

Men du ønsker deg liksom ikke penger til å betale regninger med ;)

Skrevet

Vi har alt vi trenger av sånn husting, så vi ønsker oss penger til en fin reise. Har alltid drømt om å reise, men aldri hatt råd til det. Så skal vi sette av evt.det som blir til overs på en egen konto, som vi bruker av den dagen vi kjøper oss hus. Da vil jeg tro det er kjekt å ha noen kroner spart :)

Skrevet

Jepp:-)

Vi har ønsket oss en hel del ting, og nederst har vi skrevet;

om ønskene over ikke faller i smak, ønsker vi oss enten $ eller NOK. (Vi skal på bryllupsreise i USA + Karibien og trenger HELT klart noen biddrag)

Skrevet

Vi har skrevet penger på ønskelisten, og skrevet i parantes hva pengene isåfall skal gå til. Blant annet bryllupsreise, husplaner, forstørrelse av brudebilde etc. Har i tillegg ting på listen i alle prisklasser, for det blir nok mest fra foreldre vi evt får penger.

Skrevet

Nei, jeg synes det er frekt

Skrevet

Vi ønsker oss penger, pga vi skal ordne litt hjemme..

Har alt vi trenger..

Skrevet

Oi, da har nok vi trampet i salaten :) Skrev på invitasjonen at vi ønsker oss penger til å bygge ut huset og opprettet en egen konto til formålet. VI har tre-fire serviser, stekepanner, mikrobølgeovner osv. så det trenger vi absolutt ikke. Har alt av kjøkkenutstyr og sånt som er vanlig å få og alt for mye pynteting fra før... Men vi får se, noen vil vel ikke gi penger uansett så.

Skrevet

vi ønsker oss gavekort eller penger da vi skal kjøpe spisestue.. sa først at vi ønska oss gavekort, med det er ikke alle som får tak i det så da får vi penger i stede..

Skrevet

Er vel i grunn enig i det som står i artikkelen- penger er vel det de fleste trenger aller mest men personlig syns jeg det er frekt og kanskje litt harry å skrive at det er det man ønsker seg....

Skrevet

Vi har bare ønsket oss penger, og alle som har spørt oss, sa det kunne ikke vært bedre, for da er det noe vi virkelig blir å bruke.. =)

Skal fikse kjøkkenet, dra på bryllupsreise og div., så det kommer GODT med :D

Skrevet

Vi har bodd sammen i over åtte år, og har det meste man trenger i et hus. Men har nå kjøpt oss et litt eldre hus, som må pusses opp. Har derfor skrevet at vi ønsker oss bidrag til oppussing og forskjellige steder vi ønsker gavekort. Har lagt ut ønskelister i tillegg, men helt ærlig så er det grunnet press fra andre (som sier det er frekt å be om penger)

Ønskelister er jo bare en pekepinn på hva man kan kjøpe, gjør meg ikke noe å få gaver som ikke er i nærheten av det som står der!

Skrevet

Nei det hadde jeg aldri turt, jeg synes det er frekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...