1stor1liten =) Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 jeg har lammeskinn og trodde det skulle regulere i varmen men mini blir jo svett! hva kan jeg ha istedenfor?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Lammeskinn i sommervarmen har ikke vært suksess her. Blir varm! (Kjøpt på nøstebarn) Nå om sommeren har jeg en tynn strandmadrass jeg har klippet og sydd til med laken rundt. Helt topp.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Har den puta som hører til vogna.
1stor1liten =) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 okay, jeg får finne et eller annet. har ikke noe som hører til vogna
1stor1liten =) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Zima *2pp* : blir ikke det hardt/klamt å ligge på?
VeslePhreaken Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Vi bruker lammeskinn.. Dunposen vi kjøpte i vinter har lammeskinn som underlag, også kan man ta av dun delen.. Når hun ligger ute i skyggen, bruker vi nøstebarn sitt lammeskinn, bruker det i senga også, og er storfornøyde!! Hun roer seg med en gang når hun blir lagt på lammeskinn Prøvde det selv i dag.. Flata ut i skyggen på lammeskinnet, og det var kjempe deilig =)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Kommer til å bytte om til helseteppe nå... Har hatt en lite og tynt lammeskinn, men jeg tror det er litt varmt, selv om mini ikke har svetta av å ligge på det enda da....
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 når det er varmt, har vi ikke noe oppi der. kansje et av de babypleddene hans, bretta sammen ifjor sommer da. men no er han så stor, så går helt fint å sitte i vogna uten noe da...
Gjest Zima *2pp* Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Nei, hun sitter dog for det meste, men hun har aldri vært verken klam eller noe. Vognen er tross alt ikke så veldig hard at det gjør noe..
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Lammeskinn. Har en pose som man kan ta av "toppen" på. Brukte det til eldstemann også, og det er fine greier:-)
Minnie Mom Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 Tulla ligger i softbag og hun har nå fått madrass istedet for lammeskinnet. Da gutten var eldre og brukte vogn i varmen satt han på et sånt innlegg fra Simo softline tror jeg det heter. Med mønster på ene siden og ensfarget på andre. Det fungerte kjempefint. Tulla får arve det, selv om det er blått... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå