Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har hun nesten ikke tatt noe pupp. F.eks i dag. Spiste godt i natt i 5-tiden, så tok hun bittelitt i halv 9-tida i dag, og bittelitt i 11-tida. Men bare noen få tak altså! Prøver å gi hele tida men hun hyler når jeg kommer med puppen. Vann vil hun derimot ha. Lurer på om det er varmen som gjør det, men jeg trodde jo at viss hun var tørst så skulle tørsten slukkes med brystmelk. Hun er 6 mnd. Blir jo litt bekymra når hun ikke spiser noe. Men hva kan jeg gjøre da?? Hun spiser forresten en halv porsjon grøt på kvelden og tar godt med melk på natta. Er litt redd for at melkeproduksjonen skal gå ned også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrevet ett innlegg om nesten det samme litt lenger ned. Jeg får ikke i henne vann heller.. men lagde grøten veldig tynn da, så det må vell hjelpe litt. Uff ikke noe gøy når de ikke vil ha. Jeg går rundt med melkespreng, må pumpe meg for hun vil ikke ha..

Skrevet

Har det akkurat likt...! Er vanskelig! Har jo så lyst å amme lengre, men hun tar bare litt, noen få minutter om gangen. I løpet av en dag, kl.09, 13-14, 17, 19 og så til natta kl 23 og 02-03. Men tr max 3 minutter på en pupp hver gang. Hva skal en gjøre da, må jo pumpe andre puppen for å opprettholde produksjonen må en ikke? Noen med erfaring som vet? Spiser litt grøt på morgenen ca 1 time etter amming, 40-70 ml. Så noen få skjeer pure rundt 15 og så 60-70 ml grøt rundt 18. Gått litt lite opp i vekt hele veien, så er livredd for at hun nå går ned i vekt...Snufs, ikke lett dette nei.

Noen som kan gi råd?

Skrevet

Min er 7 mnd og for 2 uker siden hadde jeg det slik også. Plutselig fant snuppa ut at hun ikke ville amme noe hun ellers elsker :) Tror at det var tenner på gang men i 4 dager ville hun nesten ikke ha pupp. Når hun sovnet fikk jeg lurt pupp i munnen hennes noen gang og jeg pumpet meg og ga det fra glass. Hun hylte bare jeg viste puppen for henne men etter 4 dager og jeg som var sta og prøvde flere ganger så gikk det igjen. Nå elsker hun puppen sin :) så bare prøv og ikke gi opp kanskje det hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...