Amalie skal bli storesøster Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hallo jenter. trenger litt støtte idag. Jeg er bare 8 uker på vei, men har fått en enorm mage allerede. Ser ut som jeg minst er 4 mnd på vei. Har bekymret meg litt for dette, så idag bestilte jeg UL til imorgen. Er det noen av dere som har opplevd dette? Er så redd for at noe er galt, og er litt nervøs for at det er flere babyer der inne. Ikke det at det er noe galt med å få tvillinger, men jeg har ei datter på 1,5 år, og hun har vært en veldig aktiv baby. vet ikke hvordan jeg hadde taklet å få to slike...
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg ser ut som en liten elefant over magen Men en er nok bare oppblåst, elv om jeg ikke føler det selv... Det går nok litt ned etterhvert skal du se, og blir det tvillinger ut av magen din så går nok det veldig bra Hvor langt er du på vei da? Er 9+2 selv, så litt tidlig med mage enda
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Buksne begynner bli trange her også :-p Er 9+5. Vet det er bare 1 inni der :-p
mooch Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er bare seks uker på vei og kan ikke bruke vanlige bukser. Mulig jeg er oppblåst, men opplever ikke at jeg har luft i magen. Den står ut og jeg blir øyeblikkelig kvalm hvis jeg trekker den inn. Fikk veldig tidlig mage forrige gang også, og den kommer ganske langt ned så det går ikke an å ha buksene under som en del andre gravide gjør.
lillemirakel Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 jeg har også enorm mage har hatt dety di siste ukene.har nok noe med at vi er andre gangs fødene og livmoren vår og magene våre har vært strekt før jeg er nå 10+4 å folk trur jeg er 4 månder på vei..hehe men er bare en der inne vært på ul 2 ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå