Gå til innhold

Ang. mens etter ma...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Dere som har opplevd ma... Hvor lang tid gikk det før dere fikk menstruasjonen etter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk det 5 uke...

Skrevet

fikk mens etter ca 5 uker... noen dager før :)

 

 

Skrevet

Takk for svar:) Følte hele helga at, nå kommer den. Men det ser jammen ikke sånn ut. Hadde utskraping 6 mai. Men blødde så lite rett etter. Gikk 4 dager før det "kom i gang". Men det har nok ikke noe å si på når mensen kommer. Ha en fin dag alle sammen:)

Skrevet

kan det hende du er gravid da? siden du følre du får mensen, mener jeg... lykke til :-)

Skrevet

eg og hadde en del menssmerter som kom og gikk etter utskrapninga... blødde også lite etterpå... var litt av og på :) Tr kom etter ca 1,5 veke med menssmerter med meg! har dokke begynt å prøve igjen!? isåfall så kan det jo hende du er gravid....

Skrevet

Tok 3 mnd og en akupunkturbehandling

Skrevet

Hei Silje! tok 4,5 MND etter MA før jeg fikk tilbake mensen.... ikke bli utålmodig selvom det tar tid...det beste er å la kroppen ordne opp selv! det gjør den alltid! og alle er forskjellig! lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar:) Tror ikke jeg er gravid. Skulle ønske det da;) Ville bare høre hva jeg kan forvente på en måte. At den kommer som vanlig, eller om det kan ta lenger tid... :) Og nå ser jeg at det varierer litt ja. Jammen ikke bare bare å være jente bestandig;) En lurer jo på alt mulig. Fortsatt fin kveld dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...