*shehasmyheart* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei:) Dere som har opplevd ma... Hvor lang tid gikk det før dere fikk menstruasjonen etter det?
*shehasmyheart* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Takk for svar:) Følte hele helga at, nå kommer den. Men det ser jammen ikke sånn ut. Hadde utskraping 6 mai. Men blødde så lite rett etter. Gikk 4 dager før det "kom i gang". Men det har nok ikke noe å si på når mensen kommer. Ha en fin dag alle sammen:)
lille_luna Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 kan det hende du er gravid da? siden du følre du får mensen, mener jeg... lykke til :-)
scoobydo Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 eg og hadde en del menssmerter som kom og gikk etter utskrapninga... blødde også lite etterpå... var litt av og på Tr kom etter ca 1,5 veke med menssmerter med meg! har dokke begynt å prøve igjen!? isåfall så kan det jo hende du er gravid....
baby_dilla Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Hei Silje! tok 4,5 MND etter MA før jeg fikk tilbake mensen.... ikke bli utålmodig selvom det tar tid...det beste er å la kroppen ordne opp selv! det gjør den alltid! og alle er forskjellig! lykke til!
*shehasmyheart* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2008 Tusen takk for svar:) Tror ikke jeg er gravid. Skulle ønske det da;) Ville bare høre hva jeg kan forvente på en måte. At den kommer som vanlig, eller om det kan ta lenger tid... Og nå ser jeg at det varierer litt ja. Jammen ikke bare bare å være jente bestandig;) En lurer jo på alt mulig. Fortsatt fin kveld dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå