1974 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei Flere som opplever å bli spurt om graviditet og barneplanlegging ...og om barnet er mye syk ...og om en har dårlig samvittighet for om barnet er i barnehage...og bla bla bla..?? Jeg har blitt spurt direkte om dette flere ganger...min mann derimot har aldri blitt spurt tilsvarende spørsmål. Utrolig irriterende..og likestilling i 2008...nei, det er det IKKE!!!
Hva skjer'a?♂ Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har aldri fått slike spørsmål og heller ikke stilt slike spørsmål når jeg intervjuer. Synes det høres helt merkelig ut... ikke relevante spørsmål i forhold til kvalifikasjoner, nei...
S.J.E.F.E.N Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Har fått slike spørsmål flere ganger, svarer alltid at per idag har jeg ingen ønsker om flere barn men hvem vet om noen år kansje. Og ja minste mann er mye syk. Synes det er irriterende med slike spørsmål men når de først kommer opp er det best å være ærlig!
1974 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Sist intervju fikk jeg ....ja , jeg vet det ikke er lov å spørre men....du skal vel ha flere barn snart du som bare har 1? jeg svarte...jo jeg har lyst på flere barn jeg...men vet ikke engang om jeg kan få flere....som jo er helt sant...er jo ingen selvfølge det...håper jeg fikk satt intervjuer litt på plass med det svaret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå