Scorpiogi Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 I Norge, er det lov å adoptere bort sitt eget barn? Sånn hvis man ikke vil ha barnet.... Jeg bare lurer......(ser på 7th heaven jeg..)
Sivalur Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Det aner jeg ingenting om, men nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem i 7th heaven som skal adoptere bort barnet sitt? Så en del på det i vinter da jeg har vært så mye syk men ikke sett det på lenge nå...
ana baroma Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Det går fint an å adoptere bort barnet sitt, men det er en mer omstendelig prosess i Norge så vidt jeg vet:)
Gjest -<<- Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Javisst. Men det forekommer ikke særlig ofte.
Scorpiogi Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 ok... Men jeg lurer på, må ikke de i Norge som adopterer bort, ha farens godkjenning til det? Å om hun ikke har oppgitt farens navn, men han vet det er sitt barn, kan han kreve farskaps-test og få lov å beholde barnet selv? Yadda: Det var en sånn jente som hadde bedt Eric om hjelp til å adoptere bort. Endte selvfølgelig med at hun beholdt barnet da ) Veldig bra husmor-serie )
Gjest -<<- Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Om faren er kjent og har foreldreansvar, ja. Han har to måneder på seg, minimum. Etter fødsel, liksom. Ingen adopsjoner går gjennom før ungen er to måneder.
Alba44 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Ja, og har hørt at det er ca 20 norske adopsjoner årlig. Babyene er minimum 2 mnd fordi bio-mor har angrefrist.
Scorpiogi Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 ok. kjekt å vite at det er litt mer kontrollert her enn på filmer/serier fra usa....selv om det kanskje er sånn der i virkeligheten...
Sivalur Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Ok, takk for oppdatering, lurte på om det var noen av døtrene... De var jo plutselig gift hele hurven! Koselig serie ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå