Gå til innhold

Adopsjons-spørsmål........


Anbefalte innlegg

Skrevet

I Norge, er det lov å adoptere bort sitt eget barn? Sånn hvis man ikke vil ha barnet....

Jeg bare lurer......(ser på 7th heaven jeg..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aner jeg ingenting om, men nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem i 7th heaven som skal adoptere bort barnet sitt? Så en del på det i vinter da jeg har vært så mye syk men ikke sett det på lenge nå... :)

Skrevet

Det går fint an å adoptere bort barnet sitt, men det er en mer omstendelig prosess i Norge så vidt jeg vet:)

Skrevet

Javisst. Men det forekommer ikke særlig ofte.

Skrevet

ok...

Men jeg lurer på, må ikke de i Norge som adopterer bort, ha farens godkjenning til det? Å om hun ikke har oppgitt farens navn, men han vet det er sitt barn, kan han kreve farskaps-test og få lov å beholde barnet selv?

 

 

Yadda: Det var en sånn jente som hadde bedt Eric om hjelp til å adoptere bort. Endte selvfølgelig med at hun beholdt barnet da :o)

Veldig bra husmor-serie :o)

Skrevet

Om faren er kjent og har foreldreansvar, ja.

 

Han har to måneder på seg, minimum. Etter fødsel, liksom. Ingen adopsjoner går gjennom før ungen er to måneder.

Skrevet

Ja, og har hørt at det er ca 20 norske adopsjoner årlig.

Babyene er minimum 2 mnd fordi bio-mor har angrefrist.

Skrevet

ok. kjekt å vite at det er litt mer kontrollert her enn på filmer/serier fra usa....selv om det kanskje er sånn der i virkeligheten...

Skrevet

Ok, takk for oppdatering, lurte på om det var noen av døtrene... :) De var jo plutselig gift hele hurven! Koselig serie ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...