*min lille sin!* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 hei jeg er i uke 27 og lurer på om når det er lurt å søke om engangstønadn , har jo hørt at NAV er ganske treige.. foressten , er det NAV jeg skal gå til?
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 D er bare å finne engangsstønadskjemaet på internett og adressen til ditt nærmeste navkontor og sende den dit. Sikkert lurt å søke nå for deg. Med meg gikk det ganske raskt fra jeg søkte til jeg fikk pengene, men det kan sikkert variere litt. Uansett så får du jo renter for pengene lenger om du har dem lenger.
HegeAE Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Meiner ein har rett på eingangsstønad frå ein er 26 veker på vei....
*min lille sin!* Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 mammalisa86 ... hva mente du med renter?
Pusur_mor Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Får ikke etterbetalt renter om du må vente lenge på engangsstønaden.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Nei, nei. Jeg bare mente at du får jo renter for penger du har på kontoen din, så selv om det ikke er snakk om mye så skader det jo ikke. Vi har en datter fra før av, så vi trengte ikke å bruke spesielt mye av engangsstønaden nå, vi søkte likevel tidlig og satte den på sparekonto. Renten er høyere om du har over 50000 på en konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå