FruMamma med nr 2 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Syns bare det er arti å høre om det flere som har kommet like "langt" som meg:) Og når har dere termin? Min menstermin er 30.01.09...
Giinaღ Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Samme menstermin Hvordan er formen? hehe I dag har formen vært grei her. I går var jeg ordenlig kvalm for første gang. Lite symptomer utenom vonde pupper i dag....
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Formen er veldig fin. Har litt ømme pupper, men ellers ingenting. Har veldig lyst på kjøtt:) selv om jeg tar folat, hehe. Kjenner at det er press i livmora eller hva jeg skal kalle det...kjenner iallefall noe hver dag der nede... Ingen kvalme, men det var jeg heller ikke plaga med forrige gang..Dette er nr 2...enn dere?
Giinaღ Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Nr. 1 her. Mistet i MA i desember, så er altfor engstelig for at det skal skje igjen. Er dere noe særlig trøtte ennå? Synes jeg har vært trøtt, men ikke sånn uutholdelig trøtt som mange snakker om. Kommer kanskje noe senere, det?!
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Nei, er ikke trøtt heller. Men det var jeg med førstemann rundt uke 4-5 Kjenner du noe "press" i bekken/livmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå