ChellBell - har født! Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har drukket så mye vann i dag at jeg er helt svimmel, og løpt frem og tilbake på do. I tillegg sitter jeg å tripper og roterer med føttene slik at jeg skal holde blodsirkulasjonen i gang i bena i de 8 timene på kontoret.. ALLIKEVEL er bare leggene min nå blitt dobbelt så store ser det ut som! Hvordan kan de hovne så opp når jeg gjør alt det "riktige"? Hva kan jeg gjøre da, hvis dette ikke hjelper? Syns egentlig det er utrolig flaut å gå i skjørt nå... :S
lille spira Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Kan jeg anbefale støttestrømper? De finnes i flere farger - mulig du kommer til og føle deg som en gammel dame, det gjorde jeg. Men de funker utrolig bra og "slanker" beina og holder blodsirkulasjonen i gang. Ikke samler det seg så mye vann i bena heller når du bruker slike. Finnes på apoteket til en helt grei penge 114 - 250kr ca. Anbefaler de som går opp til lårene. Knestrømper har en tendens til og rulle ned. Det er i allefall min erfaring.
ChellBell - har født! Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har kjøpt støttestrømper, men nå går jeg i skjørt og sandaler og da ser det veeeldig bestemor ut å gå med "nylonstrømper" til knærne Ser ut som leggene er i ferd med å sprekke nå!!
tosøtetuller Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Det er jo normalt å få vann i kroppen og særlig i bena, men om det kom veldig plutselig, ville jeg kontaktet legen eller jordmor... Ellers er det vel bare noe vi må holde ut. Som du sier selv gjør du alt det riktige, drikker vann og beveger føttene osv. Jeg har bare litt hovne føtter, men har så "uro" i de.. Ubehagelig... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå