Gulljenta mi:) Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Noen som har født etter "stripping" eller har det ikke hjulpet? Noen som kan si noe om det? Ble "strippet" i dag. Håper jeg snart går i fødsel...
isiana Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg ble strippet med førstemann, og det ga meg ubehag, men ikke noe mer.Jeg var også umoden for fødsel (14 dager på overtid).. Med nr to så hadde jeg 1 cm åpning når jeg kom inn for overtidskontroll, og da gikk ting litt greie, men da var jeg mer moden i utgangspunktet... Men dette er vel også litt individuelt fra person til person hvordan man responderer på strippingen.. Lykke til!
Gulljenta mi:) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Er 38 uker i morra, så ikke på overtid.
Gulljenta mi:) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Dytter litt opp for å se om noen andre har noen svar.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jeg venter mitt tredje barn og har termin i dag. Jeg ble strippet av jordmor tidligere i dag, og har også blitt strippet 1 uke på overtid med begge mine to eldste barn, og har da født innen ett døgn etterpå. Håper på det samme nå. ' Jeg har imidlertid vært godt moden alle tre gangene jeg har blitt strippet, og har også hatt 2 cm åpning. Så også i dag. Dette tror jeg er viktig mtp om strippingen har ønsket effekt eller ikke. Legen/ jordmoren min hadde ikke foretatt noen stripping overhodet hvis ikke jeg hadde vært moden, så for meg høres det rart ut at noen har fått dette gjort uten at de var modne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå