Gå til innhold

kynnere hele dagen, hver dag...:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått med sånn høvelig kraftige kynnere i litt over en uke.. veldig ubehagelige kynnere som blir verre når jeg står eller reiser meg eller går...Var aldri plaget med dette i mine andre 2 svangerskap, så dette er veldig uvant!:/

Er det noen som vet om dette er starten på et eller annet? Har i tillegg veldig mye nedpress å mye mye slimete utflod...:(

Er i min 37. uke...

Håper på mange svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med skikkelige kynnere i uke 17,etter det har det bare økt på og økt på,så det trenger ikke bety at det er noe på gang. Sist jeg var gravid,begynte dette fire uker før termin,ringte da føden og spurte om det du spurte om nå,da fikk jeg beskjed om at det var vanskelig å si om det var starten på noe. Jeg kunne gå slik i mange uker,ikke kunne de undersøke meg å finne ut av noe på den måten heller. Jeg gikk 6 dager over tiden.

Skrevet

jeg er i samme båt som deg... har kynnere konstant. magen hard, og det sitter et belte med smerter rundt livet mitt som strammer så og si konstant. ikke nok med det, men i går hadde jeg så vondt i magen ( 1-2 min) at jeg ikke klarte å stå oppreist. kom bare en gang, ellers måtte det være noe på gang tenkte jeg)

hvor lenge kan man gå med såpass mye smerter? jeg skjønner at 3 trimester er tøft, spesielt de siste ukene, og jeg har født før så det er ikke det, men jeg kjenner ikke igjen dette. kanskje det er verre 2 gang?

er i uke 38.

så vi er vel akkurat i samme sted tror jeg. har lest at folk går med mase rier i flere uker osv, så det er ikke akkurat positiv lesning. ser jo etter tegn om det kan være noe på gang hele tiden, og det gjør vel alt bare ekstra slitsomt.

gosj, det ble sutre svar det!!!!!! sorry. ikke hadde jeg noen råd heller, men du er iallefall ikke alene..... :-(

Skrevet

okey.. helt greit d, d er lov å sutre nå når man er kommet så langt!:)

Håper jo på at det skal skje noe snart, selv om d ennå er noen uker igjen, men er så lei nå at det er ikke mulig og jeg er i mitt tredje svangerskap...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...