Randis Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Synes enhver syklus før IKM er laaaaaaang. Sitter og venter og venter og håper og håper. Har IKM 19.juni. Har ikke hatt eggløsning enda engang.. Blir lenge å vente. Flere som synes det er langdrygt?
*Snøjenta* Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 ja! syns det tar sååå lang tid selv!! IKM 9.juni her... men tiden går treigt nok! hehe! hmm... skal på tur til tromsø i helgen, og da blir det nok litt "drikkepress"... tror jeg får skylde på vondt i magen (har ulcerøs colitt, så det får nok aksept :-p)...
Randis Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Kan være greitt for sikkerhets skyld ja. Synes det går treigere for hver syklus som passerer, jeg. Er så utålmodig for tiden..
*Snøjenta* Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 enig med du! men jeg føler så veldig at den sitter denne gangen... samtidig som jeg ikke vil håpe på for mye, for da blir jeg bare skuffa hvis det ikke er tilfelle.. har du prøvd lenge?
Randis Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 I 7 pp nå. Har vært gravid fire ganger iløpet av den tiden. Blir fort gravid, men klarer ikke å beholde. En du, har du prøvd lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå