KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Har ikke hatt noen blødninger, men noe har gått galt med fosteret.. var kun en plommesekk og et 7mmfoster uten hjerteaktivitet..og jeg (var) 8+3 så ble sendt til gynekologisk og fikk et tbl. skal opp på onsdagsmorgen å fullføre aborten,.. dette var leit...=(
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2008 er så kvalm også, skjønner ingenting...
Venter på 3_de spire Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Uff da!! Det var trist å høre!! Sender deg en trøsteklem jeg
Giinaღ Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Huff, så utrolig trist. Kjenner igjen den følelsen der. Er veldig redd for å måtte gjennom enda en MA... Stå på! Neste gang går det nok bra. Klem!!!
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 takk for det, håper på at det går bedre neste gang, sinnsykt kjipt, mange som vet at vi "skal" ha igjen..høres sikkert naivt ut, siden så mange må igjennom dette.. men trodde liksom ikke det skulle skje oss nå..
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Sender en god klem jeg også! Trist å høre...
Marianne83 Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Vært gjennom det samme og fått samme beskjed som deg... var utrolig trist, men nå er jeg i gang igjen og prøver å glemme at jeg hadde ma for 6 mnd siden... Føler veldig med deg og håper at jeg ser deg her inne igjen om ikke altfor lenge!!! Nå må du pleie deg selv litt...
rikke med 2 små Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 hei vennen, som jeg skrev til deg på mld tidligere i dag, så kan det være bra for deg at folk rundt deg vet hva som har skjedd. så kan du få støtte og trøst og ikke minst få snakket om det. jeg hadde en sa. når jeg va i 10 uke ca, og det var veldig tøft, synes jeg. jeg trengte at folk rundt meg visste det. jeg hadde behov for å få lov til å være lei meg og nedfor. og da er det jo godt når folk rundt deg forstår hvorfor. så ikke tenk på at mange vet, jeg har jo fått 2 barn etterpå og på vei med 3. og alle gangene har jeg fortalt det til venner og familie med engang, fordi jeg vet at jeg vil trenge støtte hvis det skulle skje igjen. det er lov til å være lei seg,og å ha det tøft. men jeg håper du ikke gir opp. min lege fortalte meg at gjennomsnittlig 1 av 3 sv.skap ender med abort. det er mange som opplever det. jeg har tenkt masse på deg i dag og håper at du har skjønt at du bare må komme å snakke eller "tømme" deg om du vil. du har jo og en fantastisk flott lege som det går an å snakke med og hvis du føler for. klemmer fra meg.
Baby Dilla Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 veldig trist å høre. du kan være veldig glad for alle du har rundt det som du kan snakke meg. jeg har tenkt mye på at det er mange graviditeter som ender med abort. Det er trist, men på den annen side.. dersom fosteret ikke er levedyktig er det kanskje bedre at det skjer så tidlig enn mye senere. selvom det er fælt uannsett. Ønsker deg masse lykke til fremover sender store varme klemmer. trøste trøste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå