Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei, Når skal man gå ut i permisjon, den dagen man er 37+0? Hvor mange jobber frem til dagen, er i uke 35 nå, og syntes det begynner å bli veeeldig tungt...
Venter på bitteliten Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Du går ut i permisjon akkurat 3 uker før terminen din. Hvis du har termin en helg (og ikke jobber i helgene), så går du ut fredagen før. Jeg har for eksempel termin lørdag 19. juli og har min siste arbeidsdag fredag 27. juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå