trebarnsmammaen Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 ...Jeg har to ledige billetter til salgs! Send meg en pm hvis du er interessert! Det er gode plasser (sitteplasser) Selges fordi jeg har fått tilbud om ståplass...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Er det ikke 18.juni konserten er?
trebarnsmammaen Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Hehe, jo, det er det visst;-) Jaja, gikk litt fort i svingene her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå