Kæmma og trultene Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Og har sett på Drammen som en mulighet da det ikke er så langt fra mine i Oslo og nærme min sambo's bandprosjekt....
lana<3 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Drammen er en fin by men det er grusomt vanskelig å få seg jobb der. Så er man ikke avhengig av å finne seg ny jobb ville jeg sagt ja flytt dit.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Har bodd i Drammen og det kan absolutt anbefales! Ellers så er Lier et veldig fint sted også. Det er arbeidstakers marked i Drammen også!
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Hva vil du vite? Det er en flott by, den har sine sider som alle andre, men spør i vei så skal jeg legge ut jeg;)
Kæmma og trultene Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Tjka alt egentlig? Barnehagedekning? Jobbmuligheter? De to over sier to vidt forskjellige ting hehe. Miljø mtp oppbekst. Bor i Oslo nå og vil ut herfra så fort som råd er. Boligpriser, hvilke steder er de tok å bo /IKKE ok å bo? Som sagt, har ett barn på 2, ønsker ikke leilighet med rekkehus/enebolig/o.l.
suseduse Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 jeg syns drammen er en flott by bra barnehagedekning, mye sentere, nå kommer også et badesenter i september, lekeland her som ikke er kjeeempe dyrt. jeg bor i en blokk midt i byen, men konnerud er kjempe fint, 10 min unna byen, går ofte busser. for voksen livet er det også union scene, men er ikke det helt det store tilbudet der enda. hvis ikke har du austad, og åssiden som er litt utenfor byen. ikke så altfor ille priser, men fortsatt dyr, men sammenlignet med oslo billig på konnerud bor det mange barnefamilier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå