Gå til innhold

Jeg velger mine kamper med omhu...hvilke kamper "taper" du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var 23 grader her i dag tidlig, og lille sjefen på nesten tre, insisterte på å gå i barnehagen med sjøstøvler og ull-lue med tøff dusk, som tilbehør til shorts og tskjorte....

..og ha ryggsekken på mens han sitter i bilsetet sitt...

hvilke kamper velger du å tape?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, så søt. Ble vel mye grining når han ikke fikk sitte i bilsetet sitt med ryggsekk på seg : )

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hvem som skal pusse snuppas tenner først, jeg vill gjerne gjøre det, for å slippe det maset ETTER at hun er "ferdig", men jeg gir meg som regel.

hun får sovne i vår seng, selv om jeg hver kveld prøver og overbevise henne om at hennes er bedre..

prøver og tappert og få henne til og slutte med smokk, men den kampen orker jeg ikke og ta nå..

Skrevet

I forhold til klær får eldstemann velge selv (innen rimelighetens grenser)

Gir meg ikke i forhold til mat.

Skrevet

Jeg har også sendt dem avgårde i heller underlige påkledninger. De er så skjønne når de plutselig begynner å få formeninger om hvilke klær de skal ha på. De to eldste mine er skikkelig jålete, mens vesla måtte virkelig lirkes og lures inn i kjole i morges.

Skrevet

Han har begynt å våkne hver natt for å ligge sammen med mamma og den kampen orker jeg bare ikke ta akkurat nå.

Han får sitte i sofa`n og spise maten sin (det skal det bli slutt på når babyen kommer)

Å gå opp og ned trappene her (4 etasjer). Han har perioder hvor han skal bæres, og får å slippe hylene hans i oppgangen her, så bære jeg han ned og opp.

Skrevet

Har ikke gitt etter for tohjulssykkel, planen har hele tiden vært å vente til 6 årsdagen, og i morgen skal jeg kjøpe, tre dager til bursdag. Kommer ikke til å gi meg ang trampoline, om han noensinne spør. Redningsvest, tannpuss, bilstol, sykkelhjelm, alt som har med sikkerhet er kamper jeg ikke gir meg på. Eller rettere sagt, det kommer aldri til kamp om de tingene, slik er det bare.

Mens mat, påkledning, godteri, overnatting, tv-titting osv er temaer som er åpne for diskusjon. :-)

Skrevet

hehehe....vinterlue og støvler tar ikke livet av noen i hvertfall ;-) Sekken den hadde jeg nok beslaglagt ja ;-)

Skrevet

..sekken satt trygt i fanget når de kjørte...Er kompromissenes dronning..

Skrevet

Ingen, jeg er sjefen her i huset, og sånn er det bare.

(eller jo, når hun bare vil ha eeeeen kos til når hun skal lalle)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...