Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg skrev tidligere et innlegg om dating her, om at jeg skulle spørre han jeg treffer litt om han vil være med bort en helg. I dag tok jeg mot til meg og spurte... Og det synes han hørtes koselig ut... Han jobber mye om dagen, så det må bli en helg han kan... Er det noen som har forslag til en romantisk tur for to uten at det koster all verden...?? -C-
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 island. roma, barcelona, venezia.. koster ikke allverden... norwegian han noen pakketilbud som gjelder helger. sjekk det. ellers har du www.gotogate.no, www.reisefeber.no, www.solia.no www.apollo.no www.ving.no www.startour.no
to+to Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Selv hadde jeg og min kjære en romantisk tur til Amsterdam i våres. Vi bodde på et koselig B&B, gikk lange turer langs kanalene, spiste god mat og nøt god drikke. For tre netter kom hele turen på 4000 for oss begge to inkludert 2 måltider om dagen. Ellers er jeg av de "rare" som synes Athen er mystisk og romantisk. Liker ikke de tradisjonelle romantiske byene jeg :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå