C&E<3 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 kom nettop hjem fra utlandet (torsdag) og fikk da selvfølgelig ikke igjen bagasjen, en koffert, bilsete og vogn. det ble masse styr på flyplassen og måtte fylle ut masse papirer og de skulle kjøre hjem bagasjen til oss så fort de fikk tid, men de kunne ikke love det skjedde fort. fikk bagasjen på døra kl 23 fredag kveld, en koffert, et møkkete bilsete og en helt øderlagt vogn!!!! (sint) vi ringte lørdag morgen og sa at vi må få ny vogn, den er totalt ødelagt og svinger av seg selv. de skulle sende et brev slik at vi skal få en ny vogn, brevet skulle kommet i dag, all annen post kom, men ikke noe brev.(forbanna) ringte igjen for å høre om det var sendt på lørdag som de sa, men det ble ikke sent før i dag.... Så her sitter jeg, mannen er på jobb, jeg har ikke lappen og kommer med ikke av flekken fordi jeg ikke har noen vogn å trille tulla mi i!!!!! må bare få ut lit agresjon her, og hvor dere enn flyr, pakk vognen godt inn og forhør dere om hvordan den blir fraktet videre.. Ha en fin dag dere som får vært ute i solen=)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 har hørt om flere slike tilfeller der folk har fått tilbake vognene sine og de har vært ødelagt..skal derfor pakke vognen godt FØR vi kommer på flyplassen og heller ha mini i en babybjörn..
NNN* Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 For at akkurat dette ikke skulle skjed oss, kjøpte vi en transportbag til barnevognen vår. Vi har tatt flyet flere ganger og vognen pakker vi ut like fin hver gang. Men... vi har problemer ved insjekkingen hver gang. Innpakket i baggen veier vognen vel 15 kg. og babyer får bare med seg 10 kg. I regelverket står det at de tar med en lightweight trille i tillegg, men flere ganger har de stusset på at vognen veier så mye (en av de letteste på markedet). Vi har derfor måttet betale overvekt en gang (men klaget og fikk tilbake pengene). Veldig kjedelig syns jeg. Syns jeg gjør dem en tjeneste ved at vognen ikke kan bli ødelagt, men tror at de hadde vært lettere å fått med vognen uten transportbag. Veier de vognene også hvis ikke du har transportbag?
Bippe77 Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Vi har også reist flere ganger med transportbag til reisevogna vår... og ikke hatt noen problemer i det hele tatt.... ikke veid den.. for den leveres jo som spesial baggasje.... og vært like fin hele tiden! Men vi har kjøpt McLAren da... og den står det McLaren utenpå... og det er jo en veldig vanlig vogn i utlandet.. så jeg har tro på at mannskapet på bakken vet hva som er inni og kanskje tar litt hensyn... et annet tips er å kjøpe en golfbag.. hvis man har den type vogn som går oppi da!
NNN* Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Vår veier de etter den vanlige bagasjen. Vi har bugaboo og sier ifra om at det er barnevogn, men det hjelper ikke...
Snupi27 Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 kanskje et veldig dumt spm men hvordan skal jeg pakke inn vogna hjemme før vi drar da?? vi tenkte å bruke basson roma vognen som vi bruker til vanlig. tenkte å kanskje bruke noen skibindinger hvertfall så vogna ikke kan sprette opp eller at de kan rive den opp.. åssen pakket dere vogna..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå