Stjernebarn og Nordlys Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 jeg spiller litt sammen med sambo, begynte for å dele hans interresser, og nå har jeg blitt helt bitt av den basillen.... fler? jeg har level 28 nå, hvis noen vil spille med meg på kveldstid , så si i fra!!! hilsen cathrisia. (min karakter på aof)
Aylinah Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Hvilken server er du på? Jeg er level 6,hehe venter på ny pc he ri huset.Da lapn ikke drar aoc noe særlig hehe
Stjernebarn og Nordlys Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 tror det er crom? vet ikke helt hva det heter, eh... vet at spillet tar stor plass på laptopp, har du prøvd å skru ned på grafikken? det kan hjelpe så ikke spille hakker sånn, hvis du skjønner hva jeg mener? ville likt å spille med deg da...
Aylinah Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jupps,den er skurdd ned ja.Så det sier jo litt,hehe hjelper nok ikke at jeg har wow på pcn heller vil jeg tro Ååå,du har på en annen server enn meg jo.....Jaja,er jo ikke sånn at jeg har så høy level at det ikke går å lage seg en der å
Stjernebarn og Nordlys Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2008 jeg kan fint lage en ny dame, er jo greit å prøve noen andre en hu assasindama jeg spiller nå.. hvilken server spiller du på? og hva heter du på aoc?
Aylinah Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 På den første servern der inne,den som står på toppen...Husker ikke hva den heter...Ao........et eller annet hehe Kaller meg Andora,spiller priest
Aylinah Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Jupps,det er i utgangs punktet ala world of warcrat,bare at det er mye mere "voksent". Det er 18års grense,og en touch mere å sette seg inn i en i wow da kan du si Ikke mye,men det er litt mere Og det er mye bedre grafikk og rett og slett mindre unger,og flere "voksne" hehe.
Helene <3 Sarah Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Har ikke fått "fingrene" i det ennå, men spiller WoW Må nok prøve AoC også, men vil helst prøve det hos en kompis før jeg betaler for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå