Meerim Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Dere som har prøvd dette? Jeg vurderer det, men er usikker på når og hvor mye jeg skal ta. Tar man det samme dag som el, eller kanskje et par dager før/etter? Tar man flere ganger for dag, eller bare en gang? Noen som vet?
lille_mille Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 jeg prøvde det i fjor. m det hjalp eller ikke kan jeg ikke svare på, men ble iallfall gravid og har ei lita jente nå! Tok litt hostesaft rundt eggløsning før og etter sex. en slurk eller noe...
gullfisken * gravide* :) Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 heia... eg har prøvd det denne mnd(me mye annet). begynnte den 8 dagen i syklussen å slutten når eg fekk positiv el.test. tog 3 teskeier dagligt....
Meerim Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 håper-snart: blir spennende å se om det blir klaff da!
gullfisken * gravide* :) Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 tihi, ja. lykke til t de vs du prøve deg u åg.. men prøv me damiana o viss du prøve wild yam.
Meerim Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 hva er damiana? Hva slags hostesaft brukte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå