Gå til innhold

Naboene koker ungen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok at de er førstegangsforeldre og sikkert litt engstelige for barnet sitt, men alvorlig talt! Den lille jenta går ute i denne temperaturen her med hettegenser, bukse og strømpebukse. Og det er første gang jeg har sett henne med så lite på, i forrige uke var det ullfrottedress og lue. Barnet må jo renne vekk, stakkars liten, hun er rundt 2 år gammel. Sønnen min løper rundt i ermeløs skjorte og shorts, og til og med da drikker han mye fordi han er så varm og trives helst i skyggen. Fatter ikke at de ikke SER hvor varmt det er, selv går de rundt i shorts og skjørt, men barnet, det skal kles på til den store gullmedaljen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg som hadde set det så hadde jeg dagt ifra at det hun har på er altfor mye og kan være farlig i denne varmen. Stakkars jente., Til og med ei lita ei her går i bare bleia å da er hun syk i tillegg. Er så forbanna varmt...

Skrevet

Si fra til dem,du.

Skrevet

Har to nieser som går pakket inn i ullfrotte hele året, men foreldrene blir kjempesure når vi andre kommenterer det. Men for all del, prøv å si fra, det er jo barneplaging å kle på dem sånn!

Skrevet

Hvordan kan du vite at hun har strømpebukse på?

Skrevet

idag da jeg henta jenta mi i barnehagen hadde de kledd på henne strømpebukse. jeg sendte henne av gårde i mårres med joggebukse, t shorte, genser og jakken til buksa over. å når jeg henter henne i 2 tida, så har de kledd på henne mer? å her er det steik varmt. jeg ble så sinna.. å jenta mi er kjempe varm til vanlig, svetter veldig lett.

når det er sagt, så er nevøen min alltid kledd på for mye klær. de er første gangs de også, og da pleier jeg bare å prate med gutten å kle av han jeg. da skjønner brodern at han har blingsa litt med klæra den dagen. =) han blir bare glad for å få beskjed da.. ikke rart gutten nekter å sove ute med så mye klær på.

Skrevet

Hvilke grønnsaker serveres til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...