Mårud Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 og det bare er en sort klump når man våkner,hva i huleste gjør man for å få ut stanken av huset?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hehehehe Da ville jeg ha åpnet alle vinduer og dører. Så ville jeg vasket store deler av huset
najs Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Skumle greier det der. Et vennepar av meg gjorde det når de vært på fest. Heldigvis var søsteren hennes der og våknet av lukten.Da hun åpnet kom det flammer og tok fyr i kjøkkenet. De steker aldrig pizza når de er fulle mere!
Mammaen til 2007jenta Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Uff, det skjedde med meg en gang jeg hadde vært ute. Våknet av vekkerklokken (som jeg hadde glemt å slå av) flere timer senere. Det var røyk i hele leiligheten, men likevel hadde ikke brannalarmen slått seg ut. Utrolig skremmende å tenke på hva som kunne skjedd om ikke vekkerklokken hadde ringt... Jeg måtte hvertfall vaske ned alt, gardiner, vegger ol- luftet for fult i flere dager!!
sydilla Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 luftet ut først. Så vasket alt som luktet fremdeles... + priset meg lykkelig for at det ikke tok fyr ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå