Gå til innhold

Andre som har helt merkelige drømmer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir mye mas fra meg nå men :P

Andre som har helt merkelige drømmer?? Har en tendens til å drømme om x'n jeg :S Som regel går det ut på at jeg må velge mellom han og samboeren min.. I natt var det helt rart og jeg hadde da forhold med begge 2 samtidig, og måtte igjen velge mellom dem. Klarer ikke beskrive helt drømmen, og det høres kanskje ikke veeldig rart ut, men jeg våknet opp igjen og bare "What???!!??" Hehe.. Ender heldigvis alltid opp med å velge samboeren min i drømmene da, men skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg drømmer om x'n da vi ikke var sammen lenge i det hele tatt og jeg ikke tenker på han :S

Vi gravide må jammen holde ut mye rart! Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drømt flere ganger at jeg har vært hos jordmora og luftet babyen litt. Hun har tatt han ut sånn at vi kan vaske han og kos litt med han, også putta han inn igjen. Noen ganger tar hun han ut gjennom navlen... Helt sykt!!!!!

Mon tro underbevistheten min er redd for å få en skitten baby :)

Skrevet

Hehehe, morro! :) Har også drømt mye rart om bebisen.. Til og med samboeren har merkelige drømmer om bebisen og fødselen. For noen netter siden drømte han at babyen var halvt fisk og halvt menneske! Hehehe.. Bra vi ikke sliter alene :P

Skrevet

Hatt mye rare drømmer jeg også ja! Blir nesten litt skremt når jeg våkner... :s

Skrevet

hehe rare drømmer ja.. det kan jeg love deg... min første rare drøm om beibien hadde jeg da jeg var rundt 18-19 uker... jeg drømte jeg så beibien i lyspæra i taket.. plutselig spretter jeg opp slår på lyset, stirrer i taket å spør forskjekket. "hvor er det blitt av sputnik" hehehe... mannen min trodde jeg tulla.. ellers så har jeg drømt at beibien døde i magen, og at jeg var i begravelsen hans, der han plutselig begynte å sparke i magen min.da ble det jo full oppstandelse hehe. her om dagen drømte jeg også at jeg hadde født, men jeg kunne ikke huske fødselen i det heletatt. beibien var helt frisk, men bare 10 cm lang hehe... så jeg gikk å bar ham inne i håndflaten...

rart det der med drømmer gitt...

Skrevet

Jeg har også drømmer om eksn og valg mellom han å min kjære! Skjønner ikke noe, vil jo ikke ha tilbake eksn for noe i verden! Ender bestandig opp med å velge sambo da...heldigvis må jeg si!

Så drømmer jeg syyyykt mye om sex, med ALLE! Og store og små peniser... Er jo helt utslitt når jeg våkner;)

hehe....

Skrevet

Heh jeg drømmer også mye om sex!!! muligens fordi det ikke har blitt så mye de siste månedene . . vel, ingenting for å være ærlig... :P

Skrevet

Ja, jeg drømmer også mye rart. Drømte at jeg julte opp søstra mi i bilen her ei natt, og i går drømte jeg at jeg var på sykehuset (for en øyeoperasjon!), men fikk høydeskrekk fordi sykehuset var veldig høyt, 12 etasjer, og i glass. Satt på gulvet og holdt meg fast i heisen opp... Ehm, ja.....

Skrevet

uff ja hver natt. drømmer samme drømmene om i om igjenn...

i natt drømte jeg om at jeg fikk svangerskaps diabetes.. tidligere netter har jeg drømt at vannet mitt går.. blir helt tullete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...