Ksenia & Anjem Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er det noe ubehag? Er det 5 år den kan sitte inne? Ville dere tat det hos fastlegen eller gynekolog?
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2008 alle bruker p piller her eller?
peonererfine Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Har hatt den, satt i 7 år. ingen problemer, bortsett fra at mensen varte litt lenger og blødde litt mer. Mindre menssmerter. Brukte fastlegen, gikk helt fint.
Gjest irismor Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har kobberspiral. Ble satt inn på 6 ukers kontrollen hos fastlegen. Har ikke hatt noe problemer i det hele tatt. Før så hadde jeg mensen i 5-7 dager med store smerter. Blør nå i ca 3 dager, ingen smerter. Veldig fornøyd.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jepp jeg har. Fikk satt den inn hos legen min etter andre fødsel for 15 mnd siden............. Vet ikke hvor lenge den kan sitte inne men tror det er ca 5 år som du sier....... Blør noen ganger noe helt vannvittig når jeg har mensen. Ellers ingen plager : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå