♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha vært på glucosebelastningstest, og testen var negativ. Helt fine blodsukkerverdier. Jeg synes drikken jeg fikk var noe av det kvalmeste jeg har smakt, og hadde store problemer med å svelge det. Det smakte så godt med mat, frukt og farris når jeg kom hjem!
2 fine små Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Saa flott, var det noen spesiell fare for at du kanskje hadde sv.d. eller? Uansett herlig aa faa saanne ting avkreftet. Jeg har ogsaa tatt den testen, da jeg er noe overvektig, men hadde 4,7 i resultat etter 2 timer og DET kan man ikke klage paa.... ;o))
123snart4"høygravid" Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Heldige deg!!! Jeg HAR svangerskapsdiabetes, og har tatt glucosebelastningstest hele 7 ganger...... blir kvalm bare jeg tenker på den... Kos deg med det du kan, det skal jeg også gjøre etterpå:-) JIPPI!! Først baby, så en stoooor is he he.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Uffa meg, 7 ganger! Gruet meg sånn, men magefølelsen min sa at jeg ikke hadde detog det stemte. Men forberedte meg psykologisk på at jeg måtte gi avkall på kos i sommer. Men så tenkte jeg at jeg bør jo uansett ikke spise så mye søtt, så jeg skal prøve å holde på de tankene. Men bare det å kunne ta seg en is uten å føle at det går direkte på helsa løs er lettende. Måtte ta det pga høy BMI. Nå er det ikke lenge igjen så kan du kose deg med is også 124snart4.
C@milla *EMIL* Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg også hadde det.. fikk mast meg til test selv, men hadde 8,2 på fastende(!) så fikk ikke tatt den likevel.. men går da ganske greit nå synes jeg.. Har egentlig hatt fine verdier etterpå, men er kanskje at jeg passer bedre på hva jeg spiser ja..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå