Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er ungene 1,5 og 3,5, og jeg dusjer mens de er våkne. hender at det bryter ut krangel mens jeg er i dusjen, men ellers er det verste som kan skje at de faller ned fra et eller annet og skader seg (noe de klarer når jeg står 1 m unna også)

er alenemor, har aldri tenkt at dette skelle være noen big deal.... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene med ungene 2 uker i strekk. Jeg dusjer som oftest når de spiser frokost. Lager til frokost og så går jeg i dusjen. Da vet jeg hva de gjør på, og er ikke redd for å la de være alene den lille stunden. De er 2 og 4 år.

Skrevet

hender jeg gjør det og. putter mini på 10 mnd i grinda og tar en kjapp dusj.

Skrevet

Jeg gjør også det. Folk får bare gjøre som de vil, selv er jeg bare lettet for at jeg ikke tilhører den hysteriske sorten :)

Skrevet

Med barn som våkner senest 6 og en mann som reiser mye gjør jeg også dette. Når skal man ellers dusje? På kvelden?? Jeg klarer ikke å møte dagen uten en dusj så det er uaktuelt! Men jeg tør ikke la dem spise alene, minsten er 1 år og kan lett sette i halsen. Eldstemann på 2,5 er ikke stor nok til å forstå alvoret. Jeg pleier heller å sette på en dvd som fenger, og dusjer med åpen dør ut mot stua...

Skrevet

mini er med på badet når jeg dusjer han, og fyller badekaret med kleskliper og annet "snadder" han finner på badet. :D

Skrevet

Dusjer når sønnen min er våken jeg også. Setter på en film med Byggmester Bob, og da sitter han og koser seg. Dusjer med døra åpen. Bor i leilighet på 65 kvm da, så er ikke så mye rart som kan skje

Skrevet

Dere må da ikke fine på å gjøre det!! Pass dere for Dib-politiet :-)

Hehe, selvfølgelig bare tulla jeg! Jeg setter smurfen i lekegrinda og går i dusjen med god samvittighet. Har døra oppe da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...