Trine & co Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei Har 2 stykk invite oppbevaringsbokser (til mel o.l.) hjemme, men disse har jeg fått, så jeg aner ikke hvor de er kjøpt hen. De er i børstet stål med gjennomsiktig lokk. Har så lyst til å kjøpe flere, har kun 1 til spaghetti og 1 til ris, men da jeg fikk litt ryddemani i går så fikk jeg lyst til å kjøpe flere (trenger 1 til mel, 1 til sukker, 1 til kakao, 1 til kaffe og 1 til melis) Og, noen som vet hva de koster?
Trine & co Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2008 dytter litt, skal se om jeg finner den nede i byen (oslo) etter jobb i dag
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 hehe hva de koster ja, trodde du spurte hvor de var kjøpt jeg:P Aner ikke hva de koster desverre,
Ravna Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Invite er et merke du får hos Jernia. Jeg vet ikke hva de koster, men Invite er ikke et veldig dyrt merke. Jeg jobbet på Jernia for noen år siden, og det er et av firmaets "egne" merker, laget for å være konkuransedyktig på pris.
Trine & co Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Ok, da vet du kanskje hvilke oppbevaringsbokser jeg snakker om da? Skal prøve meg på Jerina i sentrum (ved eldorado) og se om jeg får tak i 5 stykk slike. Skal og se om jeg kanskje finner en brødboks i samme stil. Er noen år siden jeg fikk dem da, håper at de fremdeles har de.
Ravna Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Hvis det er noen år siden du fikk dem, tror jeg at jeg vet hvilke du mener. Men det kan jo være at de har skiftet ut designet siden jeg jobbet der. Det finnes InVite brødbokser i flere ulike farger, også stål, såvidt jeg husker. Husk at ikke alle Jerniabutikker har det samme utvalget!
Trine & co Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det vet jeg jo. Men jeg har tenkt til å gå på den store nede i oslo sentrum (ved eldorado), og de har så vidt jeg vet stort utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå