Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

for en uke siden kom lille thea til verden :) super førnøyd.. men nå kommer alle bekymringene merker jeg.. tenkte kanskje dere her har noen svar på ett par spørsmål.. :)

lille tulla har begynt å flasse av hud på brystet magen og armene.. er dette normalt?

en annen ting og.. ho har de siste dagene bærset gult med hvite prikker i... normalt?

og en siste ting.. ho har det siste døgnet spist mindre føler jeg og i natt sov ho ingenting nesten bare ligget og ynket seg og vridd seg bakovermed kroppen på en måte .. akkurat som om ho ikke får gulpet eller noe.. andre netter har ho faktisk bare våknet en gang om natten.. frem til i natt.. normalt?

kan hende jeg er over redd altså.. men klarer ikke slutte å bekymre meg.

håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Det aller beste du kan gjøre er å ringe helsestasjonen din;) De svarer på akkurat slike spm og du får all den hjelp du trenger!;)

Du skal ikke være redd for bæsjen... du kommer til å se maaaaaange foskjellig farger og nyanser i løpet av årene som kommer,, spesielt i førsten...hehe! Fra gult, til svart, stil grønt og alle farger i mellom.

Kan cgodt hende at jenta di har litt magevondt siden hun ikke sover så godt og ynker seg. Ta henne opp et par ganger i løpet av natten, kanskje hun vil rape litt mer;)

Alt er nesten vanlig når det gjelder små babyer.. du skal ikke bekymre deg for noe. Men ring helsestasjonen.. da blir du mye mer beroliget;)

Gratuleler med den lille;)

Skrevet

hei :) husker eg og var bekymret for alt muligt, er normalt det :)

det med flass, det har dei aller fleste unger.. komemr av at dei har logge i vann så lenge..

det med avføringen er og normalt.. det skifter farge ofte i begynnelsen..

det med søvn å mat er og vanligt,

så bare nyt babyen å det fine være å gratulere så utroli mye!! :D

Skrevet

tusen takk for fine svar :) huff.. er ikke bare lett detta mamma greiene :)

Skrevet

Gratulerer med baby! Har ikke mye erfaring selv, men kan jo betrygge deg med at flassingen er normalt, jeg spurte helsesøster om dette da det skjedde med babyen min, og det har noe med utskiftning av huden hun hadde i magen.

Bæsjen blir vel være gul og liksom litt kornete av morsmelk, av og til litt mot grønt..

Babyen min sover litt forskjellig han da, men har vært urolig siste døgnet. Er dere berørt av denne varmen?

Skrevet

ja vi er veldig berørt av varmen.. huset vårt blir en badstue.. huff.. så ho er jo konstant varm og rød stakkar hehe.. takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...