fiskelisken Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Sønnen min er snart 6 uker gammel og jeg bruker en tynn bomullslue når vi er ute...men trenger man det når han han ligger i vogna ?
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 jeg fikk beskjed om at de ikke trengte lue i vogna eller der det er varmt og ikke trekker kald vind.. min datter er nå snart 4 mnd..
VeslePhreaken Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Det har jeg lurt litt på også.. mamma er helt nazi på det, og mener at de skal ha lue på uansett vær og vind..! Men nedi vogna må det jo bli ille varmt..? Og på verandaen vår er det helt vindstille.. Skal man virkelig ha på lue da..? Vesla er 2 mnd..
Labambie Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Lue nå,høres for meg,helt fjernt ut.. Kunne ikke falt meg inn en gang..
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Gutten min er 6 uker å jeg bruker lue når vi ute om han ikke ligger i vogna.Nedi vogna er det vindstille og alt for varmt å ha på det:)
Willy Wonka Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Bruker aldri lue nedi vogna i denne varmen....da svetter han. Svetter forsåvidt uten lue og da... Men nei, jeg vil si ikke lue i vogna.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Gutten min på 5mnd fikk ørebetennelse etter at han brukte solhatt som ikke hadde ørelapper. Nå har han fått ørebetennelse igjen etter at jeg hadde han uten lue et par timer nedi vogna. Så herretter blir det lue (tynn bomullslue) eller en solhatt med ørelapper uansett framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå