kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Noen her som skal gifte seg 30.08.08? hvor langt har dere kommer i forberedelsene?? jeg er så å si helt ferdig jeg da hihi..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Her er vi et godt stykke på veien:) Dette har vi ordnet: *kirke *festlokalet *Live musikk *Transport til oss *brudekjolen og mannens antrekk *Gifteringene er bestilt og kan hentes på lørdag *Bryllupskaken *Frisør *Fotograf *Kokk og 5stk til å servere (mangler 1-2 til) *Bartender. *Invitasjonene er sendt ut. *Har funnet ut sammen med ei venninne som er blomsterdekoratør ca hva sags brudebukett jeg ønsker. Vi var og fant ut hvordan vi ønsker å pynte festlokalet på lørdag Trur vi er i rute med det meste. -Føler ikke at vi henger etter med noe hvertfall:) Gøy at det er flere her nå som skal gifte seg den datoen. Jeg har lagd lignende innlegg før, men da var det ingen respons.
trøndermamma Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal også gifte meg 30.08.08! Er ferdig med det aller meste, mangler kjole til datteren vår (brudepike) Har heller ikke bestemt meg for blomster og farge på blomster! Ellers føler jeg at alt er i rute;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå