Gå til innhold

Uff, har litt dårlig samvittighet nå (ble litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte huset til mine besteforeldre for halvannet år siden. Min bestefar hadde et blomsterbed som han var veldig stolt av. Jeg eier ikke grønne fingre, men prøver å holde noenlunde standard. I dette beddet (vet ikke helt hvordan det skrives) hadde han først tulipaner og så stauder. I fjor plantet jeg begge deler. Hadde ikke sans for staudene. Syntes rett og slett ikke de var noe pene. I år har jeg hatt tulipaner. De må tas opp av jorda nå. Problemet er bare at jeg har termin i dag, kjempehovne bein (helt opp til knærne) og ute er det kanonvarmt. Får derfor vente til jeg er klar. Etterpå hadde jeg tenkt å plante noen frø der. Prøve meg litt frem og finne ut hva jeg synes er fint.

Besteforeldrene mine har mast om disse staudene i ukesvis nå. Jeg har, på en fin måte, prøvd å sagt at jeg ikke har tenkt å plante disse. I forrige uke kom de å jordslo disse. I dag ringte de og sa at de hadde vært og vannet dem i går og at de ville plante dem i dag. Dersom jeg ikke hadde andre planer da...Har sovet svært dårlig i natt p.g.a. sterke kynnere og var ikke i humør til dette i dag. Sa rett ut at jeg ikke hadde tenkt å ha dem der og at jeg ikke syntes de var så pene. Hørte at hun ble dritsur. Uff, liker ikke sånne konflikter. Jaja, går vel over en gang. Heldigvis kommer babyen snart. Da får de vel andre ting å tenke på...Måtte bare få ut litt frustrasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Godt å få ut litt frustrasjon.

De vil jo "bare ditt beste" og gjøre det fint rundt deg, men de skjønner nok ikke helt at du kan ha en litt annen smak enn dem!

Vel, vi får håpe de glemmer disse staudene så snart den lille er ute :)

Lykke til, og vi får håpe du slipper å gå langt over termin!

Skrevet

Sender "jeg-har-også-termin-i-dag" gode vibber til deg, og så håper jeg kanskje irritasjonen gjør at baby kommer?? Min mor ringte tre ganger i dag tidlig for å høre om NÅR det passet best at hun kom bort for å hjelpe meg i huset siden jeg trenger det så sårt (sitat slutt).

Meeeeeeeeeen, fikk den irritasjonen fødselen i gang ? Nei. Men dagen er enda ung:)

Lykke til:)

ps. å føde før termin er for pyser. det er min holdning, mentalitet og innstilling, og den holder jeg meg til.

Skrevet

Eg forstår ikkje heilt, stauder skal vel ikkje tas opp, dei står jo berre der.

Elles vil eg støtte deg på at dersom du har kjøpt hus og hage, er de du som bestemmer.

Lykke til med fødsel btw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...