Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 i dag var jeg på min første svangerskaps kontroll, fikk helsekort for gravide tok gu, masse blodprøver, urin prøve, spørsmål å alt gikk greit, det var kjempe kosli synes jeg da:) mannen min var med å han synes det var intresant han også. er 10+1 i dag og tia går framover men synes det går sagte:) er veldig utolmodig:) når er det man bynner å få mage? gleder meg sånn til det. og alt det andre framover:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer... Herlig med første ul, alt blir liksom så mye mer virkelig da. Angående mage så er det veldig individuelt... Man må gjerne løsne litt på knappene etter 11-13 uker, mens andre går lenger uten å merke noe nevneverdig av magen... Kommer også på an om man er førstegangs eller flergangs (magen kommer visst tidligere hvis man har fått før,sier noen) samt det kommer an på kroppen din,om du er lav eller høy, brei eller smal etc... Man er jo uansett gjerne veldig oppblåst første perioden og føler det som om man har fått mage allerede. Lykke til med din, å kose med sin gravidmage er kjempeherlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå