Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Idag våknet min lille guttebass på tre år før meg og sto i soveromsdøra da jeg slo opp øynene. Samtidig hadde jeg akkurat fått mensen, men klarte å "skjule" det... Jeg er av den litt blyge typen. Jeg synes det er greit å gå rundt naken, tisse mens gutten min ser på, snakke om pupper og gutte- og jente-tisser, men akkurat mensen har jeg bare lyst å ha for meg selv. Jeg har ikke det minste lyst til at han skal proklamere i bhg. at "det kommer blod ut av tissen til mamma" eller at han skal stå foran bindene i butikken, og si høyt at "det er sånne bleier du bruker". Jeg orker bare ikke tanken (. Hva gjør dere?
grå :) Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 det er sånn jenter får da de blir gamle nok til å bli mammaer blodet kommer fra babyhullet der babyen vanligvis kommer ut ( her har vi også måttet ta den om nødåpningen på magen ) svarer sannheten på en måte treåringen kan forstå jeg, men hvordan barn blir til stilte hun seg heller skeptisk til
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er greit nok å svare ærlig på et spørsmål som blir stilt. Men foreløpig stiller han jo ikke det spørsmålet, for han aner jo ikke at kvinner har mensen. Jeg kjente EN jente i ungdomstida som gladelig la ut om mensen i hytt og pine, alle andre foretrakk på en måte å holde det hele litt mere for seg selv. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå