kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har IKM 9 juni, er litt spent men har en dårlig følelse...det vil si jeg har ingen følelse, ingen symptomer ikke innbilte en gang hehe...sist pp hadde jeg masse innbilte symptomer, men tr kom jo...kanskje det er håp nå siden det ikke er noe symptomer?? noen andre som har det sånn?? ønsker jo veldig at det kunne vært en spire der nå....
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har IKM den 9. juni. Kjenner ingen ting.. Så dette kan bli spennende. Håper på klaff da, har prøvd i snart 6 pp nå så. Prøvd lenge?
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 nei dette er egentlig 1pp men har hatt en pp sist mnd men tok ikke el så seriøst da hehe...krysser fingrene for oss da, håper virkelig det klaffer for deg og dere;)
Lykkelig med Maiken Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har ikm 8 juni og sluttet på p-piller for 1,5 år sia.. Vi har begynt å fokusere på å prøve igjen etter et opphold. Så no håper vi det snart blir en spire på oss. I dag har eg fått veldi ondt i puppan, men det bruke eg å få før mensen. Alt som normalt. Forventer ikke å være gravid nå, men er blitt spådd snart så håper det stemmer. Får ha lykke til så får vi håpe at noen ikke får mensen av oss å helst ingen selvfølgelig.
*Snøjenta* Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 hei! har IKM 9.juni! aiai... jeg vet ikke om det er innbilning eller hva, men har hatt "stikninger" nederst i magen den siste uken... og nå føler jeg meg litt kvalm innimellom! hehe! er redd det bare er innbilte symptomer... har 30 dagers syklus jeg da... så ting går jo såååå treigt!
Dotten Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har den 8. juni, men ingen symptomer her heller... Har jo hatt det før (sikkert innbilte her også), og andre pp'er har jeg ikke hatt noe. Får håpe det er en liten spire der inne da Lykke til!
*Snøjenta* Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 det hadde bare vært så utrolig fint hvis det var en liten spire som hadde satt seg, ja.... *krysser fingrene for oss alle sammen*
Putzie Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Hei IKM 9 juni her også, men har heller ingen symptomer. Forrige pp hadde jeg masse innbilte symptomer Men får se, er jo bare 2 pp Hadde vært gøy om det klaffet nå for da hadde Mai vært en fin mnd Både bestilt ferie, fått hus og unnfangelse *krysser fingrene* Alle gode ting er 3 ?
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har litt vondt i puppene, slik som alle andre mensperioder:P Men denne pp hadde jeg mer utflod ved eggløsning, og har hadd spotting for to dager siden, og den varte i to dager. Har som dere vet, ikm 9 juni, så det kom 1 uke før mens. Har heller ikke gått over til å bli mens, så ... Her venter jeg bare på mensdag, og forhåpentligvis ikke tante rød;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå