Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 De nye tablettene hjalp en stund, men så var den morroa slutt. Hva tar dere?? Er hoven i hele trynet og ser ut som jeg er fylt med helium. Går med solbriller inne, og måtte sende ungen i bhg på fridagen min. Kan jo ikke oppholde meg utendørs særlig lenge om gangen, med mindre det er ved havet. Hva gjør dere for å letne plagene i hverdagen?? Helvetes dritt altså!
Gjest Zima *2pp* Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Det er verre i år enn noengang før.. Har du fått sånn sprøyte i januar?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Kjøpt deg husbåt og flytt ut på vannet:0) God bedring og lykke til snuppa, jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men håper du får noen gode tips:) Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 He he, ja du sier noe. Skal snart til utlandet da, der hjelper det betraktelig:o)) Zima, Nei, gjorde ikke det pga. kortisonen, men GJETTTTT om jeg angrer. Gjorde du? Hjelper det? Er så hat det her altså.
suseduse Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 jeg blei anbefalt av mamma å prøve en type som heter aerius, men den finnes bare på resept. blir ikke like slø av den som med zyrtec. også bruker jeg øyedråper (maaange år siden jeg behøvde det) og nesespray. sleit veeeldig lenge med en intens hodepine, men har letta litt nå, heldigvis unngå utlufting av leiligheten, veit det er vanskelig, men da har du et sted du kan oppholde deg på det værste, eller evt bare et rom som kjøkken eller soverom. veit om mange som har tatt en sprøyte mot allergi med gode resultater, men jeg har sprøyteskrekk, så ikke prøvd.. god bedring
Gjest Zima *2pp* Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Om det hjelper nei, hehe, ikke for meg, men vet om mange som har god effekt da :-) Jeg for min del bare dør gjennom sommeren med livostin og håper på effekt av et eller annet snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå