Grubleguri Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 ... hun sier at hun ikke synes 5- åringer bør overnatte så mye hos hverandre..? Uten nærmere begrunnelse, bare litt sånn snurt kommentar. Jentene mine er veldig gira på å sove borte - gjerne hos hver sin venn/ venninne. Jeg synes det er hyggelig at de er selvstendige, og at de som tvillinger synes det er helt greit å dra hver til sitt selv om de er gode venner og leker veldig mye i lag. Noen ganger har det bare vært den ene som har hatt overnattingsavtale, noe som er helt greit for den andre. Vår opplevelse er at det er trivelig for både våre og de andre ungene, og foreldrene melder om trivelige timer i lag med greie unger. Eneste må være at de kan bli litt trøtte :-) Men dette gjør vi kun i helger. Har kanskje forekommet 3 ganger så langt i år. Har også hatt små overnattingsgjester hjemme hos oss. Jeg ble så usikker...
maaaaaaaaammaaaaaaa!!!!!! Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Fra en grubleguri til en annen ;-) Det er sååååååååååå ekkelt når det kommer slike halvkveda viser! Hva mente hun egentlig? Skulle gjerne ha visst hva hun egentlig tenkte når hun sa det hun sa. Jeg synes også det er veldig hyggelig når småttingene overnatter hos hverandre, og de koser seg skikkelig! Kan det være at det er veldig mye av det i barnehagen deres og det blir mye "mas" om det? Tror jeg ville ta det opp med henne en gang det føltes naturlig å spørre om det, jeg... men som sagt, jeg er også en grubleguri og legger ALTFOR stor vekt på hva andre mener om meg og mitt ;-) hvis du har fornøyde unger som trives med å være sammen med vennene sine hos deg eller hos andre, så kan du være fornøyd ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Det må da være greit med overnattings besøk hvis man har lyst til det. At denne personen kom med en kommentar betyr jo ingen ting, tenk heller etter hvorfor du tok deg nær av komentaren. Var det noe i det hun sa du iriterer deg over at du faktik er enig i? Det en irriterer seg over andre er som regel noe en ubevist ergrer seg over at en selv gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå