Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke dusje når ungen sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det man kan gjøre sittende i sofaen som man ikke kan når man er i dusjen?

Og om ungen skulle våkne mens man dusjet, så er det snakk om max 5 minutter? Og det finnes div remedier som man kan bruke for å overvåke ungen, babycall, med og uten bilde.

Jeg mener at det er synd på de som ikke kan gå ut og sitte på verandaen mens ungen sover. Da har man virkelig lagt begrensninger på sin egen hverdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke folk bare få gjøre det de selv føler seg vel med da..?

Jeg unngår å dusje hvis jeg kan når jeg er alene hjemme med de, men jeg går rett ut på terrassen på kvelden.

Syns folk får gjøre det de selv føler seg vel med.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ingen som har sagt at man ikke kan det, men det velger man jo helt klart selv.

Om jeg dusjer, og snuppen våkner, ja så våkner han... Hva kan skje? Han ligger uansett opptil 30 minutter i senga og pludrer etter at han har våknet. Jeg rekker jo og gjøre huset skinnende rent innen den tid...

MEN, som sagt.. man velger selv, og det bryr ikke meg hva andre gjør. Men jeg har ikke tenkt til og gjøre nettopp det, begrense min egen hverdag...

Skrevet

hehe, jeg må ha gått glipp av noe her. Jeg dro ungen med meg på do første gangen, for det hadde jeg hørt atr man "skulle" Måtte le av meg selv etterpå for det var bare så tåpelig..

Jeg dusjer når ungen er både våken og sover, det har jeg gjort siden fødselen... Enig i at man legger begrensninger på seg selv hvis man ikke kan gjøre noe uten at ungen er klistra til hofta eller armen..

kjenner noen sånne par, og helt ærlig: jeg syns at de må bare gjøre som de vil, så gjør jeg det på min måte. Det funker veldig fint syns jeg :o)

Skrevet

hehe.. Da er jeg en utrolig dårlig mor i så fall... Jeg går å dusjer rett etter sønnen min har sovnet.. Og jeg dusjer i 20-30 min.. Og etter det så setter jeg meg på verandaen og leser boka mi..

Skrevet

Ahh, er nydusjet jeg nuh, og lillemann sover så søtt! :)

Skrevet

Kan ikke alle bare gjøre som de vil da uten at det skal ha så mye å si?

Skrevet

her er ungene 1,5 og 3,5, og jeg dusjer mens de er våkne. hender at det bryter ut krangel mens jeg er i dusjen, men ellers er det verste som kan skje at de faller ned fra et eller annet og skader seg (noe de klarer når jeg står 1 m unna også)

Skrevet

Jeg dusjer når det passer meg ,enten tar jeg lillemor med, eller er hun å leker med broren om jeg dusjer når jeg er alene med dem. Ellers dusjer jeg når hun har lagt seg.

Skrevet

Jeg bruker alltid babycallen når hun sover, da har jeg bedre kontroll. Jeg både dusjer og sitter ute på verandaen mens hun sover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...