Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 og hva innebærer den? det er vel ikke samme undersøkelsen som vurdering for fødselsmetode??
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Doppler er ikke det sånn de lytter etter fosterlyden med da?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 det står i brevet at jeg må ta dopplerundersøkelse pga tidligere alvorlig preeklampsi,... har jo vært på ul 2 ganger og har ikke hatt problemer med fosterlyd eller noe
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Hmm nei da veit jeg ikke gitt :-S Kansje ringe dem og høre hva det er for noe?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 kan jo bare vente og se...er ikke sååå lenge til.. var bare litt nysgjerrig
Temmelig hemmelig Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jeg jobber på røntgen, der gjør vi UL med doppler. (ikke på gravide, men andre pasienter). Når vi bruker doppler måler vi blod gjennomstrømmning i blodårene, enten på beina, hovedpulsåre, halsårene, nyrearterier ol. Så du skal kanskje måle blodgjennom strømmningen igjennom navelstrengen for å sjekke at den er ok.
Randis Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Det stemmer det Temmelig hemmelig sier. Har vært på doppler undersøkelse med minstemann flere ganger. Lykke til!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 takk...da slapper jeg litt mer av... skal samme uken inn til fødselskonsultasjon....
Randis Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 De måler blodgjennomstrømning gjennom navle, morkake, hjerte og slikt. Lykke til!
Lellemor Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 under min siste fødsel satte di en sensor på hodet til baby, da han var "på tur ut" for å måle diverse. dette kallte di doppler eller noe sånnt. det var fordi bt/p fallt drastisk på babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå