Giinaღ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Synes alle nygraverte raskt føler seg oppblåste. Når kommer dette? Er 5+5 og har ingen slik følelse. Ikke hadde jeg det sist heller og da mistet jeg, så er jo selvfølgelig litt bekymret.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg ble oppblåst mellom uke 7 og 10 en gang, forsvant rundtom uke 15 tror jeg. Det er enda tidlig så er ikke så rart om du ikke er oppblåst;) Den skikkelige magen har i hvertfall kommet de siste ukene.. Er 22+3;)
Marianne83 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg ble oppblåst med én gang etter befruktning alle tre gangene. Jeg har mistet to ganger, så tror ikke det er noen sammenheng her, så bare slapp av! (om dette er mulig for noen av oss i 1. tri... ?!)
Babyønske �� Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Det tror jeg ikke man nødvendigvis trenger å bli. Jeg har alltid vært plaget med magen, mye oppblåst, luft og luftsmerter, treg mage osv. Men har aldri vært så bra i magen som nå etter at jeg ble gravid. Jeg er 9+4 og har ingen tegn på at ting ikker er som det skal heller så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå