Gå til innhold

Hva kjøpe for å holde inn mage under kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg skal ha på strømpebukse. Skal i 30årslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex har korsetter og høye holdintruser til en ikke så altfor ille pris.

Skrevet

Når jeg tenker meg om kan det ha vært kap ahl..En av disse damekjedene som finnes på alle kjøpesentere i hvertfall..

Skrevet

Ok. Takk for svar :) det er ikke stropper på kjolen, så jeg kan ikke ha noe som synes lissom...

Skrevet

en bodystocking kan du bruke. Den holder in hofte og mage. Går til dknærne og omtrent til under puppene. De kan bli klamme i varmen da.Kjøpes i underøysforretninger.

Skrevet

Får korsett der du kan ta av stroppene også ;) Finnes i de forskjellige undertøys forettninger ;)

Skrevet

Så fint :) Vet du sånn ca hvor mye disse koster?

Skrevet

Fra 250 - 350 kr de jeg ha sett. Billigere enn korsett hvertfall :)

Skrevet

Korsettet mitt har ikke stropper og kosta ca 300. Jeg mener ikke pyntekorsett, de gjør nesten ingenting for kroppsformen. :)

Skrevet

Hvor kjøpte du korsettet ditt da Ma Baker?

Skrevet

Hvor har du fått tak i et korsett som fungerer til 300 kr? (Og da tenker jeg ikke på torseletter.) Korsettet mitt koster 2100 kr, men det er ikke voldsomt dyrt for et ordentlig korsett.

Skrevet

Har korsetter på Lindex. Kosta vel 300-400. Sånne stramme greier med en million knapper som går fra hofta til under puppene uten stropper. Gjorde mirakler på julebordet hvertfall! Million ganger bedre enn hold-in strømbebukser. Anbefales.

Skrevet

Så bra :) takk for svar, Må nok ta en tur på lindex jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...