Gjest Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Noen som vet hva de koster, den billigste?? Eller noen som vet om andre steder hvor man får kjøpt de kjempebillige? Dårlig økonomi så må gjøre alt billigst mulig
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Stellematte får du kjøpt på ikea i hvert fall, kostet vel rundt en 50-lapp. Kanskje det står noe på ikea.no : )
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Takk for at du sjekka, men har ingen mulighet til å komme meg til Ikea Bor mange mil unna! Men det var jo knallbillig da!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Tror jeg kjøpte min for 149 kr eller noe for et par år siden når jeg skulle ha førstemann. Fungerer fint den!
Zabbi Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Man TRENGER jo ikke stellematte da... En vennine har utrulig dålig råd, og hun brukte gamle håndklær med alle sine tre unger. Ellers har jeg jo sett på finn.no at noen gir bort slike ting... Hvis du er hendig med symaskin kan du jo sy en egen, det finnes mange stoffer som ikke er vanngjennomtrengelige, slik at du kan sy stellebag, hjemme stellematte med skummadrass inni, og en matchende tynnere versjon som du kan ha i stellebaggen, med et fint bånd som kant Kusina mi gjorde det, det blev knallbra
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Takk for svar, tenkte meg at de lå på rundt 200-lappen Veit at det ikke er nødvendig med stellematte, håndklær gjør nytten de også, og babyen kunne vel ikke gitt mer blaffen tenker jeg Men tenkte at vi skulle kjøpe da, men selvfølgelig gjøre det billigst mulig Kikket litt på finn.no men der lå de på omtrent samme pris som ny på jysk, pluss frakt i tillegg, så da blir det nok jysk Er dårlig på både symaskin og i fantasien dessverre, så det blir nok kjøp.. selv om det sikkert hadde blitt mye finere og koseligere med noe hjemmelagd!
Zabbi Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 nei ikke til salgs på finn jeg mente, på gis bort siden...ligger på torget, som regel må man hente eller kun betale frakt...
Thumper Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13480249&sid=xz2cab6N0en615809&pos=null&tot=null&WT.svl=Link Her gis det bort en Kjapp deg, det er sikkert først til mølla, lykke til
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Visste ikke at det var en gi-bort-side engang jeg. Takk for tipset Og tuuusen takk for linken Thumper! Har sendt mail nå, så håper den ikke er gitt bort allerede. Snille dere er!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå